Udgangs Stik på GF 7800 / 7900
Fra : BuFFer

Dato : 27-08-06 19:06

Hej

Når jeg ser billeder på nettet af de to kort (som jeg har haft lidt øje for)
Så ser jeg de har 2x digital udgang..

Skal jeg holde mig fra dem når jeg nu ikke har digital
indgang i min Samsung 912N fladskærm ?

Eller tager jeg fejl af billederne ?
Adaptor?

Har også et 6610 spørgsmål.. må vist hellere oprette en ny tråd.

Fra : Nicolai

Dato : 27-08-06 19:33

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse

> Eller tager jeg fejl af billederne ?
> Adaptor?

Mit GF 7900GT har også 2 DVI udgange, men der fulgte faktisk 2 dvi->vga
adaptorer med. Så jeg vil tro det er nærmest standard, så det skal ikke være
argumentet.

> Har også et 6610 spørgsmål.. må vist hellere oprette en ny tråd.

Tja, med mit GF fra gigabyte, fulgte der et program med der passede lige til
mit GF og det tillader mig at ændre på Core hastigheden og memory
hastigheden, men det er vel stadig begrænset for hvor meget man kan hive ud
af det ekstra, overført i målbare resultater, uden at det bliver ustabilt.

Nicolai