Hvilket af disse to kort?
Fra : JJ

Dato : 26-08-06 13:43

Hej

skal hjælpe en kammerat med at opdatere hans computer, så den kan klare
Battlefield 2 o.lign.
Han har 768MB ram og en 2.8 GHz P4 cpu. Jeg vakler lidt mellem disse to
kort:

ATI X1300 m. 256 MB RAM til 661kr og et NVIDIA 7600GS m. 256 MB RAM til
874kr.

Hvad ville i vælge, og skal der evt mere ram i?

Mvh

JJ

Fra : Hagar

Dato : 26-08-06 15:59

"JJ" <jj@jj.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 874kr.
>
> Hvad ville i vælge, og skal der evt mere ram i?

Kortene ved jeg ikke meget om, men jeg ved af BF2 er ret glad for RAM. Jeg
kører selv med 1 Gb, og der slæber spillet sig lige gennem, så jeg skal på
et tidspunkt have doblet op, som de garvede BF2 spillere anbefaler.

Hagar

Fra : Vega

Dato : 27-08-06 09:49

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kører selv med 1 Gb, og der slæber spillet sig lige gennem, så jeg skal på
> et tidspunkt have doblet op, som de garvede BF2 spillere anbefaler.

Tro mig, det kan mærkes med 2gb i stedet for 1gb specielt i BF2.

Mvh. Vega.

Fra : JJ

Dato : 27-08-06 10:32

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tro mig, det kan mærkes med 2gb i stedet for 1gb specielt i BF2.
>
> Mvh. Vega.

Så vil jeg proppe mere ram i maskinen.

Men hvilket af de to kort er det hurtigste?

Mvh

JJ

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-08-06 12:05

JJ skrev:

> [...]
> til 874kr.
>
> Hvad ville i vælge, og skal der evt mere ram i?

Ikke noget at rafle om, nvidia kortet !! Se alverdens benchmarks som
3dmark03/05/06 og bemærk forskellen.
--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]