Silverlining - hvordan fjernes driveren?
Fra : Mikael Kern

Dato : 20-06-01 20:50

En ven har Silverlining driver på sin HD. Diskværktøj kan ikke
update med Apple-driver. Hvordan er det nu man gør, - jeg havde selv
problemet engang, da jeg smed Silverlining ud, og jeg kan ikke huske
hvad løsningen er.
mvh Mikael Kern

--
----------
Mikael Kern - Lighting Cameraman - Steadicam Owner/Operator

Fra : *nico*

Dato : 20-06-01 21:25

"Mikael Kern" <kern@kern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> update med Apple-driver. Hvordan er det nu man gør, - jeg havde selv
> problemet engang, da jeg smed Silverlining ud, og jeg kan ikke huske

Ligger den et kontrolpanel i udvidelsesmappen?
Hvis den gør, så slå det fra eller smid det ud, hvis han alligevel ikke
bruger silverlining.

mvh
Nicolai

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 20-06-01 21:52

Mikael Kern <kern@kern.dk> wrote:

> [...]
> update med Apple-driver. Hvordan er det nu man gør, - jeg havde selv
> problemet engang, da jeg smed Silverlining ud, og jeg kan ikke huske

Omformattering med Drive Setup
--
Jesper Oersted.
"Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half

Fra : Mikael Kern

Dato : 21-06-01 00:07

Jesper Ørsted wrote:

> Omformattering med Drive Setup

Er det ikke næsten lisså fint med Diskværktøj?
--

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 21-06-01 05:26

Mikael Kern <kern@kern.dk> wrote:

> Er det ikke næsten lisså fint med Diskværktøj?

Jo, det er det danske navn på Drive Setup.