AGP kort til omkring 600-800 kr?
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 09:54

Mine forældre(læs: ikke særligt grafik krævende) skal have sig et nyt
grafik kort der SKAL være AGP. Men hvilket kort skal det være?
Synes efterhånden at udvalget af AGP kort er meget småt så jeg ved ikke
rigtig hvad og hvor.
Nogen gode bud?

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-08-06 10:37

Brian Søgaard wrote:
> [...]
> grafik kort der SKAL være AGP. Men hvilket kort skal det være?
> Synes efterhånden at udvalget af AGP kort er meget småt så jeg ved ikke

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177244 ?

Eller bare noget andet billigt med passiv køling...

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-08-06 18:41

Hans Joergensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177244 ?
> Eller bare noget andet billigt med passiv køling...
> // Hans

Ja - det er fortrinligt til prisen.

Jeg har dem i to PC'er og de opfylder mine behov fuldt ud.

Med de allernyeste og mest grafiktunge spil kan det nok blive i
underkanten, men det har vi ikke nogle af her i huset, så vi er
meget tilfredse med disse.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 19:04

Jan Vestergaard skrev:

> [...]
>
> Med de allernyeste og mest grafiktunge spil kan det nok blive i
> underkanten, men det har vi ikke nogle af her i huset, så vi er meget

På baggrund af jeres anbefalinger er det så netop bestilt til 287 kr.
Mange tak skal i have.