Q: ATI Radeon 9800 XL
Fra : Wollesen

Dato : 18-08-06 15:38

Kan jeg og evt. hvordan hente en ny driver?
Skærmen ser underlig ud og maskinen giver meddelelse om, at ATI driver ikke
er installeret eller ikke starter korrekt.
Jeg vil prøve dette før jeg skifter kortet ud.

Mvh. Wolle

Fra : Hagar

Dato : 18-08-06 17:30

"Wollesen" <lemoSLET@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er installeret eller ikke starter korrekt.
> Jeg vil prøve dette før jeg skifter kortet ud.

Må jeg endnu en gang varmt anbefale driverne fra Omega, ikke fordi jeg ved
det løser dit problem, men de kan noget de originale drivere ikke kan, så
måske du får det løst.
http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php

Hagar