Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce 6600GT eller EN7600GT ?
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 14:28

Hvad skal jeg vælge,

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 15:26

Jacob Olsen wrote:
> Hvad skal jeg vælge,

HELT klart 7600GT ellers skal det godt nok være et billigt 6600gt kort.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 16:02

Okay, jeg kender bare ikke 7600gt, er det ikke afløseren til 6600 ?? og kun
en smule bedre??

hvor ligger Radeon X800GTO henne, er det bedre eller dårligere end 7600 ??

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 16:46

Jacob Olsen wrote:
> Okay, jeg kender bare ikke 7600gt, er det ikke afløseren til 6600 ?? og kun
> en smule bedre??

7Xxx serien er en ret markant forbedring over 6xxx.

> hvor ligger Radeon X800GTO henne, er det bedre eller dårligere end 7600 ??

Dunno.. jeg havde et A800XL kort på et tidspunkt og det var et godt
kort, men hvis jeg skulle vælge ville jeg nok tage et 7600 kort.

--
Claus Albæk (kbh.)