Flere ram på grafikkort
Fra : genemesis

Dato : 14-08-06 14:10

Er det muligt at sætte flere ram på et grafikkort? Har i øjeblikket et
Radeon All-in-wonder 9800 pro med 128 mb ram, hvilket har været ganske
udmærket indtil videre. Jeg kan dog se at mange af de nye spil gerne
vil ha' 256 mb eller mere, så jeg skal nok ha' opgraderet pc'en lidt.

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-08-06 15:25

"genemesis" <genemesis@jubii.dk> wrote in message
> [...]
> udmærket indtil videre. Jeg kan dog se at mange af de nye spil gerne
> vil ha' 256 mb eller mere, så jeg skal nok ha' opgraderet pc'en lidt.

Skal ikke kunne afvise det, men jeg har ikke hørt om grafikkort (siden mit
gamle matrox kort) der kunne eftermonteres med 'mere' ram.

Bjarne K.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-08-06 15:25

genemesis wrote:

> Er det muligt at sætte flere ram på et grafikkort?

Nej. Det har jeg ikke set på "almindelig" grafikkort i de sidste mange år.

> Jeg kan dog se at mange af de nye spil gerne vil ha' 256 mb eller mere,
> så jeg skal nok ha' opgraderet pc'en lidt.

Du må nok købe et nyt kort, eller finde dig i de begrænsninger RAM-mængden
på dit kort giver.

--
Mvh. Lars

Fra : Bruno

Dato : 14-08-06 15:28

genemesis wrote:
> [...]
> udmærket indtil videre. Jeg kan dog se at mange af de nye spil gerne
> vil ha' 256 mb eller mere, så jeg skal nok ha' opgraderet pc'en lidt.

Desværre, det var noget man kunne i gamle dage.

Hvis du rigtigt vil opgradere så bør nu nok kigge efter et nyt
motherboard så du kan få adgang til PCIexpress, ellers er udvalget
begrænset og forholdsvis for dyrt.

Mvh

Bruno