Kraftig men pasiv!!
Fra : Thorbjørn Spurre

Dato : 13-08-06 10:15

Hej gruppe.

Jeg ved godt at der har været emner med noget i samme stil men jeg prøver at
våve skindet

Jeg er på jagt efter et pasiv kølet grafik kort. den skal være så kraftig
som mulig men må altså ikke larme...
Pris er ikke så vigtig men helst under 2,5K. og så gør det ikke noget at det
understøtter ATI crossfire men er det kraftig nok er det ikke et krag.
Kortet skal bruges til fotoredigering og spil og det mp jo godt gå rat
gnidningsfri.
Jeg har selv kigget på asus EN7600gs TOP SILENT med 512MB ddr2 ram.(ikke
crosfire men sli Øv øv ) men hvor godt er det? Kan det klare sig alene?

Med venlig hilsen
Thorbjørn Spurre

Fra : Jakob Harder

Dato : 22-08-06 17:26

Jeg har et ASUS 7600GT Silent - det er da no9get bedre og ikke så meget
dyrere end GS-versionen.

VH
jakob