Hurtigeste grafikkort med passiv køling
Fra : Harald

Dato : 07-08-06 07:11

Hej

Jeg søger efter det hurtigeste PCI Express grafikkort med passiv køling der
findes. Nogle forslag? Skal bruges til Windows XP/Vista og diverse spil.

/HK

Fra : Tveskaeg

Dato : 07-08-06 18:47

On Mon, 7 Aug 2006 08:11:00 +0200, "Harald" <nomail@noname.dk> wrote:

> [...]
>findes. Nogle forslag? Skal bruges til Windows XP/Vista og diverse spil.

Det må vist være det her kort

Dette Saphire kort er vandkølet og skulle ikke støje re tmeget.

Fra : Harald

Dato : 09-08-06 18:38

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Det må vist være det her kort

Hvor hurtig er det kort i forhold til dette:

Er det de ca. 1000,- mere værd?

Vandkøling kan ikke bruges.

/HK

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-08-06 11:31

"Harald" <nomail@noname.dk> wrote in message

> Hvor hurtig er det kort i forhold til dette:
>
> Er det de ca. 1000,- mere værd?
>
> Vandkøling kan ikke bruges.
>
> /HK

Nu spørger du jo efter hurtigste, men siden du selv er inde på en R1600XT,
så kan jeg da foreslå at du også kigger på denne her.
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341321

Det skulle være et rigtigt godt kort til prisen.

Ang. Det kort som du selv foreslår så prøve eventuelt selv at checke
benchmark tests på Tomshardware.com. Jeg tror ikke det er specielt hurtigt.

Husk at et passivt kølet grafikkort kræver godt luftcirkulation i
kabinettet.

Bjarne K.

Fra : Harald

Dato : 11-08-06 12:14

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Nu spørger du jo efter hurtigste, men siden du selv er inde på en R1600XT,
> så kan jeg da foreslå at du også kigger på denne her.

Tak for det, det blev til sådan et kort dog fra ASUS i stedet:
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=719

/HK