bærbar-ram
Fra : Ralph

Dato : 03-08-06 19:36

Hejsa

Min datter har en Fujitsu-Siemens Amilo, nu har hun fået en opdatering til
sin Sims og den opdatering har resulteret i at ALLE de andre Sims scenarier
har fået mærkelige farver.

I bios på computeren kan man tildele 16, 32 eller 64 Mb ram til grafikken.
Den får selvf. max = 64 Mb

Bios har ver. 1.0E-0031-0812

Ved nogle om:

1) det vil hjælpe at finde en opdatering af bios så der kan tildeles mere
ram til grafik

2) HVOR en sådan opdatering kunne findes, jeg har selvf. spurgt på deres
hjemmeside, men har ikke fået svar (tre dage)

Hun VENTER på en løsning

--
tak
Ralph

Fra : Bruno

Dato : 04-08-06 00:34

Ralph wrote:
> [...]
>
> Ved nogle om:
>
> 1) det vil hjælpe at finde en opdatering af bios så der kan tildeles mere

Det vil det ikke (hvis sådan en altså fandtes)

> 2) HVOR en sådan opdatering kunne findes, jeg har selvf. spurgt på deres
> hjemmeside, men har ikke fået svar (tre dage)

En sådan opdatering findes ikke. Det er helt sikkert at hardwaren ikke
er lavet til at man tildele mere en de 64 MB.

> Hun VENTER på en løsning

Prøv i stedet og kig hos dem der har lavet SIMS, måske de har et forum
eller en FAQ der nævner problemet. Og ellers har de sikkert en support
adresse du kan skrive til.

Mvh

Bruno

Fra : Ralph

Dato : 04-08-06 21:24

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> Prøv i stedet og kig hos dem der har lavet SIMS, måske de har et forum
> eller en FAQ der nævner problemet. Og ellers har de sikkert en support
> adresse du kan skrive til.

Tjaah, de har et brugerforum, og det eneste de kan komme med er at der skal
installeres et bedre grafikkort, det må jeg så tage derfra, men jeg tror
næppe der er sokler til et sådant?

Tak alligevel

--
Ralph