Problemer med Radeon X800 PRO (AGP)
Fra : Mariusz

Dato : 26-07-06 17:46

Hej alle i NG.

Jeg har et lille problem med mit GFX. Problemet er opstår når jeg vil se
video heriblandt smagsprøver af spil på gamespot.com.

Problemet er at jeg ikke kan se klippene i normal tilstand med kun i full
screen.
Har den nyeste driver installeret og har ikke nogen problemer med spil.
Hvad skyldes problemet og hvordan kan det fixes.

Håber at nogen kan hjælpe.

/Mariusz

Fra : Mariusz

Dato : 27-07-06 21:57

Hmm.... Fandt ud af det selv. I skal alle have tak for den ihærdige hjælp.

/Mariusz

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-07-06 16:40

Mariusz skrev:

> Hmm.... Fandt ud af det selv. I skal alle have tak for den
> ihærdige hjælp.

Måske var ingen interesserede i at dele ud af deres viden, hvilket
du tilsyneladende heller ikke er. Med den holdning, går hele ideen
med usenettet ligesom fløjten.

FUT: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-06 20:34

> Måske var ingen interesserede i at dele ud af deres viden, hvilket
> du tilsyneladende heller ikke er. Med den holdning, går hele ideen
> med usenettet ligesom fløjten.

Enig. De var en mærkelig opførsel. Jeg har fået megen hjælp her i
nyhedsgrupperne og kun når spørgsmål blev for specielle har jeg ikke fået
svar. Jeg er meget taknemmelig for den hjælp som jeg har fået. Gnubbede ord
om manglende hjælp er ganske enkelt bare dårlig stil

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk