Re: Ati Radeon X800 Xt problemer...
Fra : Andreas

Dato : 26-07-06 09:55

> Prøv først at fjerne lydkortet helt, så du ikke slås med flere problemer

> én gang.
>
> Hans

Problemet er der stadig, omend i noget mindre omfang. Efter afinstallering
af lydkortet gik computeren ned igen da jeg forsøgte at spille Oblivion, men
istedet for at brokke sig over en device driver var det denne gang "HP disc
creator" og jeg blev bedt om at downloade en critical update. Siden er der
gået længere tid imellem crash og reboots, men det sker stadig.
Jeg læste et sted at onboard lydkortet kunne give problemer på lige netop
dette motherboard, så nu prøver jeg lige at afinstallere det.

/Andreas

Fra : Hagar

Dato : 26-07-06 12:35

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg læste et sted at onboard lydkortet kunne give problemer på lige netop
> dette motherboard, så nu prøver jeg lige at afinstallere det.

Hvis det er dit onboard lydkort, så slå det fra i bios.

Hagar