Re: Ati Radeon X800 Xt problemer...
Fra : Andreas

Dato : 24-07-06 17:15

> Har maskinen nogensinde kørt optimalt, eller er det noget som er opstået
hen
> ad vejen?
>
> Hans

Maskinen har altid kørt optimalt ved normal brug (windows programmer),
men har aldrig kunnet spille 3D spil i længere tid.

Jeg har søgt lidt på de fejlkoder windows giver og de siger at det er en
device driver der er skyld i at systemet fryser og genstarter, men hvilken
og hvad løsningen er står der ikke noget om.

/Andreas

Fra : Hans

Dato : 24-07-06 17:38

Andreas wrote:

> [...]
> en device driver der er skyld i at systemet fryser og genstarter, men
> hvilken og hvad løsningen er står der ikke noget om.

Hvilket PCI-Slot sidder dit lydkort i?

Hans