Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Re: Ati Radeon X800 Xt problemer...
Fra : Andreas

Dato : 24-07-06 16:18

> Det hjælper ikke da kortet stadigvæk rent fysisk sidder på PCI-bussen.
Prøv
> og afinstaller driverne til lydkortet, pil det ud, og slå bundkortets
> lydkort til i bios og installer driverne.

Jeg bruger onboard lydkortet til spil. Det andet bruger jeg til
musikindspilning,
og jeg kan ikke undvære det. De er begge installeret på systemet.

> Har du sikret dig at bios står med de rigtige værdier for hukommelsen på
> grafikkortet, altså 128 MB?
> Hans

Mit grafikkort er 256mb - men jeg har prøvet at sætte den til begge dele -
det har heller ikke hjulpet.

/Andreas

Fra : Hans

Dato : 24-07-06 16:44

Andreas wrote:

> Jeg bruger onboard lydkortet til spil. Det andet bruger jeg til
> musikindspilning,
> og jeg kan ikke undvære det. De er begge installeret på systemet.

Har maskinen nogensinde kørt optimalt, eller er det noget som er opstået hen
ad vejen?

Hans