Spørgsmål vedr. Radeon 9250 PCI 128MB
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 22:01

Er der nogen som ved hvor mange pin TV-out stikket er på, altså hvor mange
ben at (Mini-din) stikket der skal i TV-out skal være på ? Jeg har tænkt
mig at købe sådan et kort og jeg kan ganske enkelt bare ikke finde info om
lige netop dette.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 22:04

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig at købe sådan et kort og jeg kan ganske enkelt bare ikke finde info om

Det er selvfølgelig ovenstående grafik-kort, ATI Club-3D Radeon 9250 PCI
128MB, som det handler om.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 10:55

Jeg har fået afklaret mit spørgsmål og det er et 7 pins stik som skal
bruges.