Ati Radeon X800 Xt problemer...
Fra : Andreas

Dato : 23-07-06 20:49

Hey.
Jeg har problemer med at spille alle 3d-spil på min computer.
Uanset hvilket spil jeg spiller går der mellem 1 og 60 min så crasher min
computer, enten til desktop eller blå/sort skærm eller rebooter af sig selv.
Jeg har nyeste drivere til både bios, grafikkort og lyd, har skiftet til en
større strømforsyning, har forbedret køling på CPU og GPU, har testet
ram'en.. og problemet er der stadig...
Har temperaturmålt CPU og GPU, men spil crasher bare ligepludselig, også
selvom kortet ikke er varmt.
Det sker KUN i spil, ikke ved anden brug, så det må jo næsten være noget med
grafikkortet, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvad.

Nogen idéer?

/Andreas

Fra : Hans

Dato : 23-07-06 21:05

Andreas wrote:
> [...]
> Det sker KUN i spil, ikke ved anden brug, så det må jo næsten være
> noget med grafikkortet, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvad.

Kører du overclocket?

Kan du ikke give os en liste over hardwaren i maskinen?

Hans

Fra : Bruno

Dato : 23-07-06 22:46

Andreas wrote:
> [...]
> Det sker KUN i spil, ikke ved anden brug, så det må jo næsten være noget med
> grafikkortet, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvad.

Reinstaller Windows

Mvh

Bruno

Fra : Hagar

Dato : 24-07-06 07:21

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> grafikkortet, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvad.

Prøv nogle nye drivere. Jeg har et X800 GTO, og der var jeg godt nok skuffet
over ydelsen med de drivere der fulgte med og dem jeg hentede fra ATI's
hjemmeside. Prøv og se om der skulle ske ændringer med disse Omega drivere
http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php Jeg fik da godt nok en på
opleveren med dem.

Hagar