X800 Pro temperatur
Fra : Mariusz

Dato : 23-07-06 19:35

Hej alle i NG.

Jeg har et lille spørgsmål omkring temperatur på et Radeon X800 Pro (AGP).
På nuværende tidspunkt ligger denne på 57 grader.. Er dette normalt?

Hov glemte lige... Kortet er ikke overclocket.

/Mariusz

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-07-06 19:48

Mariusz skrev:

> Jeg har et lille spørgsmål omkring temperatur på et Radeon X800
> Pro (AGP). På nuværende tidspunkt ligger denne på 57 grader.. Er
> dette normalt?

Mit røg op på ca. 73° efter kort tid med rthdribl(*) kørende og
det var lige i overkanten til min smag. Derfor købte jeg en ATI
Silencer 4 (Rev. 2) og nu kommer temperaturen på GPU'en aldrig
over 40° uanset, hvor meget jeg presser det.

(*) <http://www.daionet.gr.jp/~masa/rthdribl/>.

--
Hilsen
Madsen