S: jeg skal finde et grafikkort til max 50~
Fra : J.F.K

Dato : 23-07-06 11:33

Hej gruppe,

Jeg skal bruge det bedst ydende grafikkort til et mobo, hvor jeg tester alt
muligt forskelligt hardware.
Minimums krav er:
- Max kr. 500,-
- AGP x8
- 128 MB Ram

Efterhånden synes jeg det er blevet en jungle på markedet mht. grafikkort, i
det lave segment.
Så jeg vil gerne høre om der nogen som har lidt forstand på ovenstående, og
dermed kan give
mig noget feedback på hvad jeg skal købe.

Ellers hvis nogen har et brugt kort liggende så er jeg også meget
interesseret.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 21:43

> Minimums krav er:
> - Max kr. 500,-
> - AGP x8
> - 128 MB Ram

Bedst ydende får du ikke for max 500,-

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : J.F.K

Dato : 24-07-06 10:33

> Bedst ydende får du ikke for max 500,-
>
> --
>
> Med Venlig Hilsen
>
> KIm MIchael LArsen
>
> kimila snabel a mail dot dk
He he he... Hvis du forstod mit spgm. ville du ikke svare på denne måde...
Jeg ved godt at et grafikkort i den prisklasse ikke yder særlig godt/meget,
men mit spgm.
gik nu på at finde det kort i den prisklasse med bedst yde ævne ifh. til
andre kort i dette segment.

Men ellers tak for hjælpen

mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 21:10

> [...]
> godt/meget, men mit spgm.
> gik nu på at finde det kort i den prisklasse med bedst yde ævne ifh. til

Ok, det kort der yder bedst i det prisleje.

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : sls\(2770\)

Dato : 23-07-06 22:43

"J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,
>
> Jeg skal bruge det bedst ydende grafikkort til et mobo, hvor jeg tester
> [...]

Du kan vel få et brugt 6600GT for de penge?

// Sid