Hvad svarer et x600 kort til?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-07-06 14:56

Hvad svarer et PCI x600 kort til i AGP udgave?

Ati 9600 9700 eller 9800?

// Sid

Fra : Hagar

Dato : 21-07-06 07:27

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad svarer et PCI x600 kort til i AGP udgave?
>
> Ati 9600 9700 eller 9800?
>
> // Sid

Jeg kan ikke svare på det du spørger om, men jeg kan da fortælle om min
oplevelse med et X800 GTO med de rette drivere til. Det går pænt meget
hurtigere end et 9800 pro og så er der kommet lidt flere effekter med. Jeg
forsøgte mig med de originale drivere til kortet, både fra Sapphire og ATI,
men der var ikke nogen af dem der kunne få kortet til at køre godt nok, men
med Omega drivere, så sparker det r.., og det er en god ting

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-06 21:58

> Hvad svarer et PCI x600 kort til i AGP udgave?
>
> Ati 9600 9700 eller 9800?

Jeg har aldri haft nogle af de overstående kort på nær et x600pro-4 som ikke
kunne køre de spil der var for et år siden og i dag selvfølgelig.

Nu har jeg et Asus X800XT-PE som ikke har haft nogle problemer med at køre
de nye spil endnu.

Hvis du ikke spille så er det godt nok og heller ikke andet.

--

Med Venlig Hilsen

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk