Hvilket kort til 7-800 kr ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-06-06 14:00

Kan man få et grafikkort til at spille i nogenlunde opløsning til den pris ?
Har i dag et GeForce FX 5200 som ikke er meget værd til at spille CS:S

Ville jeg få noget ud af at købe et i den prisklasse - det er max, gerne
under ?

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-06 14:04

> Ville jeg få noget ud af at købe et i den prisklasse - det

Glemte måske lige at nævne det skal være AGP port.

Allan

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-06-06 07:26

Allan Møller wrote:
> [...]
> spille CS:S
> Ville jeg få noget ud af at købe et i den prisklasse - det er max,

Sapphire 9600 XT er nede i den pris
http://www.tinyurl.dk/356
(edbpriser)

- Peter
--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-06-06 09:41

On Sat, 24 Jun 2006 14:59:30 +0200, Allan Møller <amatallanmdotdk> wrote:

> [...]
> Har i dag et GeForce FX 5200 som ikke er meget værd til at spille CS:S
>
> Ville jeg få noget ud af at købe et i den prisklasse - det er max, gerne

Hej
Prøv at kik efter et brugt 6600gt de kan fås til 400-500.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"