Grafikfejl
Fra : Mark

Dato : 16-06-06 15:49

Hej

Jeg har et problem med min computer som jeg ikke kan få bugt med.
Det som hænder er, at når jeg spiller diverse spil, fifa 06 og ghost
recon, kommer der grønne felter på skærmen, en grafikfejl, jeg kan ikke
rigtig se hvad årsagen er.
I fifa 06 er det kun spillerne der bliver udsat for grøn farve, kan det
være et bestemt grafik element?

Lidt info om mit system vil sikkert kunne hjælpe på vej:
amd 2500+
512 mb ram
nforce 2 bundkort, hvor jeg også bruger den onboard lyd, har prøvet med
lydkort det gav ingen forskel.
Geforce 6600gt
Directx 9.0 ? (installerede den der var med fifa, har også prøvet med
den der kom med gta sa, ingen forskel)
Windows xp

Har haft formatteret computeren flere gange, og pt. køre jeg uden
antivirus (der er ikke internet der hvor min pc er placeret)

Vil være dybt taknemlig hvis nogen har noget forslag til hvad der kunne
løse mit problem.

Mvh
Mark

PS. denne post er også post dk.edb.hardware da jeg har mistanke om det
kan skyldes andre komponenter end mit grafikort.

Fra : flemse

Dato : 17-06-06 09:24

måske dit kort bliver for varmt