RAM igen igen
Fra : Richard Nees

Dato : 15-01-01 15:13

Jeg vil gerne købe 256MB RAM til min G3 beige.
Det fremgår af officelines prisliste at det vil koste mig 2795,- m.moms.
Men jeg har prøvet at sætte 128 MB PC100 SDRAM fra min iMac DV SE i den -
uden problemer

256MB PC100 SDRAM koster kun 1895.- m.moms.

Prøver de på at snyde os?

Skal jeg ikke bare købe den sidste, eller er der en reel risiko?

/Richard

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 15-01-01 15:24

"Richard Nees" <nospam@nospam.absolutelynospam> writes:

> 256MB PC100 SDRAM koster kun 1895.- m.moms.
>
> Prøver de på at snyde os?

Plejer OfficeLine ikke at sælge mærkevare RAM, f.eks. Memory Card
Technology? PC-Børges RAM er tit ligeså god, men jeg har personligt
aldrig oplevet problemer med MCT.

Du kan i øvrigt sagtenst komme både PC-133 og PC-100 RAMi din G3.

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Simon T

Dato : 15-01-01 15:40

Du kan bruge den PC100 eller PC133 ram du kan finde på edbpriser.dk uden
tekniske forhindringer (teknologien er rigtig, men du kan selvfølgelig ikke
gardere dig mod skod-produkter). I min G3 har jeg 256 MB PC100 ram siddende,
som jeg købte via postordre fra en PC-pusher. Det virker ganske fint, og jeg
har ikke haft nogen problemer (har siddet i siden april 2000).
Nu da 256MB kan fås i en klods for omkring 1000kr, ville det næsten være
spild ikke at købe en spandfuld. Hvis bare priserne holder til den 1.
februar...

Med Venlig Hilsen

Simon T

--
Fjern "ingenspam" i mailadressen

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 16-01-01 10:16

Simon T <c973474@ingenspamstudent.dtu.dk> wrote:

> [...]
> Nu da 256MB kan fås i en klods for omkring 1000kr, ville det næsten være
> spild ikke at købe en spandfuld. Hvis bare priserne holder til den 1.

Hvor får du 256 MB for en tusse? Det lyder voldsomt interessant.

Carsten

Fra : Simon T

Dato : 16-01-01 14:32

> Hvor får du 256 MB for en tusse? Det lyder voldsomt interessant.
>
> Carsten

Prøv at gå ind på www.edbpriser.dk og søg under hardware/ram-blokke på PC100
eller PC133 ram. Der vil du f.eks. finde 256 MB PC133 Original 1. Parts ram
til 975kr (plus fragt...). Dem kan du med lethed sætte i din Mac

Med Venlig Hilsen

Simon T

--
Fjern "ingenspam" i mailadressen

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 20:14

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-01-01 20:14

In article <B68A4E2D.7753%maavenz@get2net.dk>, mogens halling aagaard
<maavenz@get2net.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om den omtalte RAM-klods passer i henholdsvis en
> iMac, 1.generation, rev B. og en PowerBook 3400??

I begge tilfælde: Nej.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-01-01 23:51

Richard Nees <nospam@nospam.absolutelynospam> wrote:

> 256MB PC100 SDRAM koster kun 1895.- m.moms.
>
> Prøver de på at snyde os

Ja

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Det var bare min mening, og hvis nogen skulle finde på at sige noget
grimt om Marianne Jelved kan de få med mig at bestille... #¤#&*