Ugens hotteste link på FindSporten
Fra : Finn Sporten

Dato : 20-06-01 18:51

Ugens mest populære link indtil nu er det til Schweiz rundt.

Ikke overraskende - da de danske TV-kanaler har valgt at se bort fra CSW´s
opvarmning til Tour de France.

Find det på:

http://www.geocities.com/findsporten

Lige nu er der også links til Wimbledon, hvor kvalifikationskampene netop er
startet, samt Tour de France.

Hvem leder du efter? - Lad FindSportens brugere hjælpe dig med at lokalisere
netop din favorit-udøver i kamp på nettet.

"Finn"

Fra : Legolas

Dato : 20-06-01 18:57

Personligt synes jeg ikke reklame-indslag hører hjemme i denne gruppe. Se
nedenstående.

Legolas

Fra : Bo Kamstrup

Dato : 18-06-01 20:32

Hørt.

Legolas <legolas@i.am> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b30e4b6$0$59609$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jensen

Dato : 20-06-01 21:32

"Finn Sporten" <findsporten@ziplip.com> wrote in message
> Ugens mest populære link indtil nu er det til Schweiz rundt.
>
> Ikke overraskende - da de danske TV-kanaler har valgt at se bort fra CSW´s
> opvarmning til Tour de France.

OG!!!....EBo Hamburger er jo ikke med, der er kun ham den franske
rødvinsbrandert

> [...]
>
> http://www.geocities.com/findsporten
>
> Lige nu er der også links til Wimbledon, hvor kvalifikationskampene netop

SNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOORRRRRRKKKK

Fra : Kristian Slot

Dato : 20-06-01 23:41

Kære Finn.

Din bad taste spøj ikke sjov to gange, vel!

Mvh
Kristian Slot

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 20-06-01 22:48

"Finn Sporten" <findsporten@ziplip.com> wrote in message

> Find det på:

Klage afsendt til udbyder, jvnf. http://www.usenet.dk

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906

Fra : fiduusen.dk

Dato : 21-06-01 11:11

cool - nogle gange er det en fordel med pressedækning andre gange ikke !!!

www.KlubOnline.dk