MC Revy FTP Mirror via WinMX
Fra : Rune Nielsen

Dato : 20-06-01 18:40

Hejsa.

Da jeg ikke p.t. kan opsætte min egen FTP-Server, men samtidig gerne vil
dele MC-Revyen med i andre MC-Freaks, har jeg valgt at dele filerne via et
File Share program: WinMX

Jeg har kun MC-Revyen 77-94 p.t.

Filerne hedder:
MC Revy 77.zip
..
..
..
MC Revy 94.zip

og i burde kunne finde frem til filerne via mit username som er: 444patter

Filerne vil kun være til rådighed om aften.

File-Shareings programmet kan downloades her: http://www.winmx.com

/Rune.

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 20-06-01 19:11

On Wed, 20 Jun 2001 19:40:08 +0200, "Rune Nielsen"
<r-n@fjerndetteworldonline.dk> wrote:

>Da jeg ikke p.t. kan opsætte min egen FTP-Server, men samtidig gerne vil
>dele MC-Revyen med i andre MC-Freaks, har jeg valgt at dele filerne via et
>File Share program: WinMX

Fin ide

>og i burde kunne finde frem til filerne via mit username som er: 444patter

Og et forrygende brugernavn
--
Peder
m/Mille

Fra : boe

Dato : 20-06-01 21:56

Rune Nielsen <r-n@fjerndetteworldonline.dk> wrote in message
> og i burde kunne finde frem til filerne via mit username som er: 444patter

Hvordan søger man en bruger (uanset brugernavn?

Bo, VF1000F

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 20-06-01 23:03

"> Hvordan søger man en bruger (uanset brugernavn?

he he
det har man vist aldrig kunne gøre i winMX (jeg har ihvertfald ikke fundet
ud af hvordan endnu),
og grundet winMX's nye netværk (WPNP) kan en bruger heller ikke føjes
permanent til ens hotliste.
dette er et af de få minuser ved wimMX.
men du ved jo hvad filerne hedder ( ex. MC Revy 77.zip), så du kan bare søge
efter dem. Men husk det er ikke mp3 filer du søger efter, så husk ændre
formatet til "any file".
det kan godt ske at den ikke finder filerne i første forsøg, så bare prøv at
søge på det samme to gange. (det er jo mange filer den skal kigge igennem)

mvh Jacob