OS 9.1 vs printere
Fra : Michael Holm

Dato : 14-01-01 22:53

Er der nogen af jer med 9.1, der ved om det funker med Epson 740 color -
jeg kunne ikke ikke se på deres website om deres nyeste driver
understøtter eller ej...

--
Michael

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-01-01 08:03

On Sun, 14 Jan 2001 22:53:08 +0100, Michael Holm wrote
(in message <1en8y11.5frlog1c5lho4N%ki-aikidoRemove@email.dkRemove>):

> Er der nogen af jer med 9.1, der ved om det funker med Epson 740 color -
> jeg kunne ikke ikke se på deres website om deres nyeste driver
> understøtter eller ej...

Det virker fint, jeg har samme opsætning.

- David

http://david.blangstrup.dk

Fra : michael.holm

Dato : 15-01-01 08:46

> [...]
> (in message <1en8y11.5frlog1c5lho4N%ki-aikidoRemove@email.dkRemove>):

> Det virker fint, jeg har samme opsætning.

oh - det lyder godt, så vil jeg sidde og installere i aften

--
michael

Fra : Ole

Dato : 15-01-01 10:16

michael.holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> oh - det lyder godt, så vil jeg sidde og installere i aften

Alle gode gange tre - også hér virker det fint

MVH

Ole

Fra : Michael Holm

Dato : 09-02-01 11:27