Reg attest
Fra : Janus

Dato : 20-06-01 17:31

skal man have registreringsattest med, når man skal til Sverige???

Janus

Fra : Anders Majland

Dato : 20-06-01 19:46

> skal man have registreringsattest med, når man skal til Sverige???
I princippet ja - Det er kun indenlands at man kan undvære.

Og har du kasko på maskinen så bed dit forsikreingsselkab om et sæte
røde/grønne kort

/A

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-06-01 21:32

"Anders Majland" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message
> Og har du kasko på maskinen så bed dit forsikreingsselkab om et sæte
> røde/grønne kort

Jeg har fået det røde, som dækker kasko'en - men hvad gør det grønne kort??

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : boe

Dato : 20-06-01 21:49

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> wrote in message

> Jeg har fået det røde, som dækker kasko'en - men hvad gør det grønne
kort??

Du har fået det røde - nåh ja, hvad skal jeg sige..

Det grønne kort, citat fra FDM´s hjemmeside:

"Hvis turen går til de østeuropæiske lande, skal man huske at medbringe et
bevis på, at bilen er ansvarsforsikret. Tag derfor i god tiden inden
afrejsen kontakt med dit forsikringsselskab og bestil det såkaldte grønne
kort. Dette kort viser de udenlandske myndigheder, at din bil er
ansvarsforsikret. - Det grønne Kort er lovpligtigt i Polen, og det er
forbundet med store bøder, hvis man ikke kan fremvise et grønt kort ved ind-
og udrejse til Polen. "

Bo, VF1000F

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-06-01 22:26

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> wrote in message

> Du har fået det røde - nåh ja, hvad skal jeg sige..

Ja, man må være lettere præ-menestruel or at tage over til de slagsbrødre
hinsidan

> "Hvis turen går til de østeuropæiske lande, skal man huske at medbringe et
> bevis på, at bilen er ansvarsforsikret.

Godt, man skal til Sverige så.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, medbringende pas, penge, pis og røde pairer samt et