Bliver smidt af WOL
Fra : Karst B. Smit

Dato : 15-01-01 05:12

Hej alle

Jeg har problemer hos min ven Ejnar. Han bliver umotiveret disconnected
efter et random antal minuter, både når han bruger browser og
mailprogram. Den er indstillet til at lukke ned efter 10 min.
non-aktivitet.

Misèren er opstået efter Nytår og jeg kan ikke finde årsagen.

Dialogboksen siger bl.a. " der opstod en netværksfejl (-3155)" og den
kan jeg ikke finde i ErrorCodes.

Helt galt var det da jeg prøvede at komme via Browseren til hans mailbox
hos WOL (som fungerer fint hjemme hos mig). Da blev den bevidst
disconnected med følgende (lidt forkortet) besked:

"" forsøget på at indlæse
http://webmail.worldonline.dk/index.cgi?cmd=list&utoken=
bla,bla,bla,3a2b1bØ74f7a2 ......... osv. mislykkedes.

Jeg kan forstå at indlæsningen mislykkes men at den lukker ned forstå
jeg ikke.

Nogle forslag?

--
Mvh. Karst B.