Mailliste OG adressekartotek
Fra : Leif Jakobsen

Dato : 20-06-01 16:59

Hej.
Nogen der ved om jeg kan finde en kode til BÅDE mailliste og adressekartotek
i samme "åndedrag"?

Forklaring: Jeg vil lave en side, hvor tidligere elever og andre skal kunne
gå ind og tilmelde sig et online-nyhedsbrev OG samtidig vælge om de også vil
tilmelde sig det offentlige adressekartotek med deres indtastede data!

mvh
Leif Jakobsen

--
___________________________________
E-mail: leif@leifjakobsen.dk

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 21-06-01 08:20

"Leif Jakobsen" <leif@leifjakobsen.dk> wrote in
<9gqgv6$hvb$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>kunne gå ind og tilmelde sig et online-nyhedsbrev OG samtidig vælge om
>de også vil tilmelde sig det offentlige adressekartotek med deres

Hvilken (serverside) teknologi har du adgang til? PHP, ASP, JSP eller lign.?

Med ovenstående (og en database) findes der en del scripts på fx.
hotscripts.com, men det er heller ikke den største opgave at lave et selv.

Kasper Damkjær