Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Broadway photo
Fra : Kristian

Dato : 20-06-01 16:36

Er der nogen der ved om det er et OK firma at handle med via nettet?
http://www.bwayphoto.com

....står jo lige og er ved at købe Finepix 6900.

Mvh
Kristian

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-06-01 18:05

"Kristian" <kristiand@forum.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om det er et OK firma at handle med via nettet?
> http://www.bwayphoto.com

http://www.photo.net/neighbor/one-subcategory?id=2

Her finder du et par kommentarer omkring dette site samt nogle links til
yderligere bedømmelser såvidt jeg kan se..

Har ikke selv prøvet dem..

Hilsen
Kenneth

Fra : U. Pedersen

Dato : 20-06-01 18:36

On Wed, 20 Jun 2001 17:35:43 +0200, "Kristian" <kristiand@forum.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved om det er et OK firma at handle med via nettet?
>http://www.bwayphoto.com
>
>...står jo lige og er ved at købe Finepix 6900.

hvor stor er chance for at pakken bliver nappet i tolden ?
så skal du lige af med mindst 30% ekstra i moms og afgifter
--
   m.v.h.
   U.P.