9.1 og skrifter i Appleworks 5
Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 20-06-01 16:22

Hej
Efter at have opg til 9.1, får nogle af mine skrifter feks Tefton nogle
underlige kanter. Er der et eller andet med ATM og system 9? hjælp
værdsættes
Hilsen Gert

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-06-01 23:27

In article <fc.0073fb6b03416dbe0073fb6b03416dbe.3416e49@net.dialog.dk>,
"Gert Nielsen /PMF" <gert_nielsen_/pmf@net.dialog.dk> wrote:

> Efter at have opg til 9.1, får nogle af mine skrifter feks Tefton nogle
> underlige kanter. Er der et eller andet med ATM og system 9? hjælp
> værdsættes

Prøv at gå ind i kontrolpanelet "Udseende" og se om der er sat hak i
"udglat skrifter (eller sådan noget lignende)".

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 21-06-01 11:30

Prøv at gå ind i kontrolpanelet "Udseende" og se om der er sat hak i
"udglat skrifter (eller sådan noget lignende)".

Hej martin, "udglat skrifter på skærmen over str 12" var sat til, så det
var ikke det, ellers tak.
Hilsen Gert

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-06-01 16:39

In article <fc.0073fb6b03420bb60073fb6b03416dbe.3420c4e@net.dialog.dk>,
"Gert Nielsen /PMF" <gert_nielsen_/pmf@net.dialog.dk> wrote:

> Hej martin, "udglat skrifter på skærmen over str 12" var sat til, så det
> var ikke det, ellers tak.

Har du prøvet at slå det fra?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-06-01 22:28

Hej,

Prøv med ATM Light, der er en gratis software fra
Adobes web http://www.adobe.com.
Den kører fint på mine Mac'er (b/w G3 - 300 og PB
G3 400) med både den nyeste Apple works (6.04) og
alle øvrige programmer, bl. a. Quark 4.1.

Hilsen Søren

+++++

Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 24-06-01 15:23

soerenn@post4.tele.dk,Ny-Internet writes:

> [...]
>Den kører fint på mine Mac'er (b/w G3 - 300 og PB
>G3 400) med både den nyeste Apple works (6.04) og
>alle øvrige programmer, bl. a. Quark 4.1.

Hej Søren
Det havde du ret i. Det virker som det skal. Tak for hjælpen. Gert