Andet multimedie
bentjuul 3670
--> Orchid Righteous Voodoo2 12-Mb <--
Fra : ULK_HellBoy

Dato : 20-06-01 16:20

HVORFOR???
Virker mit Diablo2 ikke med mit voodoo2 kort, det stinker simpelt hen for
hårdt!!!
Diablo2 kan godt finde ud at jeg har et voodoo2 kort i min maskine og det
kan oxo teste det men...
så når man starter d2 går det i blå skærm i hvertfald i win_me

problemet er noget helt andet i win2000 sp1 dk
der må jeg ikke installere mit voodoo2 kort selvom jeg har en ny
installation til det

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 20-06-01 17:18

"ULK_HellBoy" <ULK_HellBoy@Mail.Dk> wrote in message
> HVORFOR???
> Virker mit Diablo2 ikke med mit voodoo2 kort, det stinker simpelt hen
for
> hårdt!!!

Prøv news:dk.edb.hardware.grafikkort

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-01 18:36

Wed, 20 Jun 2001 17:20:15 +0200, skrev "ULK_HellBoy"
<ULK_HellBoy@Mail.Dk>:

>Virker mit Diablo2 ikke med mit voodoo2 kort, det stinker simpelt hen for
>hårdt!!!

Du skal prøve at spørge i news:dk.edb.hardware.grafikkort, det er
der spørgsmål om grafikkort hører hjemme.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på