Netop denne form for opstillinger har jeg fundet at en tabelopstilling er
den mest enkle - hvor jeg også har bemærket at Word som standard ikke
sætter rammer om en tabel. I dit tilfælde ville det betyde at du starter
med at lave en tabel med 3 kolonner og 2 rækker. Du "tabber" blot videre,
at tabellen udvides med en ekstra række.
Denne anvendelse er også god, hvis man sender e-post, hvor man gerne vil
være sikker på, at formatet holdes, og man bruger Word som editor.
Mvh - Per
Jens Gyldenkærne Clausen <jc@dmf.dk> skrev i artiklen
<Xns90C6AAF32D36Ejcdmfdk@130.225.51.30>...
> En kollega skal skrive referat af et bestyrelsesmøde. Referatet er
> opdelt i punkter i 2 niveauer. Til nogle punkter er der brug for at
> markere at der følger bilag med. Dette skulle gerne gøres ved hjælp
> af et bilagsmærke (./.) udrykket i forhold til venstremargen.
>
> Hvordan gøres dette?
>
> Eksempel:
>
> (ses bedst med fastbreddeskrift)
> 1. Valg af referant
> ./. 2. Godkendelse af sidste referat - se bilag.
>
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
> MF (medlem af FIDUSO -
www.fiduso.dk)
>