Vespa ET2 eller LX50 - evt. interesseret i~
Fra : MAL

Dato : 29-08-06 21:00

Jeg ved endnu ikke, om min stjålne Vespa ET2 dukker op igen, men går der ret
lang tid, må jeg se mig om efter en anden. Derfor vil jeg høre, om der er
nogen, der har sådan en til salg? Jeg er interesseret i at høre fra ejere af
modellen ET2 samt den nyere LX50. Det skal være en 45-model og ikke en
30-model.

Dette er indtil videre en lille 'markedsundersøgelse', men det kan hurtigt
blive til en reel købsforespørgsel.

MAL

Fra : Solid Ground

Dato : 11-09-06 13:51

Jeg har en ET2 du godt må købe.
Den befinder sig godtnok i nordjylland.
Det er en blå, vistnok 99, har haft den fra ny. den fik ny motor sidste år.
Hvad er markedet for sådanne maskiner.

Send elektronisk post til
KHSalvesen efterfulgt af snabela hotmail.com

Fra : Solid Ground

Dato : 11-09-06 14:21

Glemte lige, den har visir/forrude. og Baggageboks i original, hvor nøglen
passeri.
Den har et par skrammer og småfejl.

Hvad er kursen, for jeg har ingen anelse. Gav selv 20.000 med hjelm.

KHS