Problemer med OS X PB
Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 14-01-01 13:25

Hej,

er der nogen der har en forklaring på hvorfor at Mac OS X PB ikke kan
køre på en PowerBook Lombard 333 MHz? Det skal lige siges at der er
kommet en uoriginal IBM Travelstar disk i maskinen, men det burde ikke
betyde noget. Der er ikke problemer med installationen, problemet
kommer når OSX skal starte, så kommer det ikke længere end til det
første startbilled (det med "Finder" ikonet).
Jeg har tidligere kørt det på en G4, også med uoriginal disk uden
problemer, så det virker lidt mystisk? En total reformatering af disken
har ikke løst problemet!

/Sebastian; )

Fra : Jakob Færch

Dato : 14-01-01 21:44

In article <1en0uf8.2t6zii1e2jbeoN%usenet@geomacSLETMIG.dk>,
usenet@geomacSLETMIG.dk (Sebastian Bredsdorff) wrote:

> [...]
> Jeg har tidligere kørt det på en G4, også med uoriginal disk uden
> problemer, så det virker lidt mystisk? En total reformatering af disken

Jeg har installeret Mac OS X PB på min egen Lombard 333 Mhz uden skyggen
af problemer. Den har stadig den originale 4 gb disk.

Jeg ved godt, det ikke hjælper dig - men så ved du da, at det i
princippet burde fungere

/Jakob Færch