BootCamp
Fra : :o\)

Dato : 28-08-06 17:58

Hej

Er der nogen der har forsøgt sig med windows xp via BootCamp på en MacBook ?
Jeg prøvede i går og selve bootcamp installationen og fremgangsmåden er
smertefri, men så snart jeg fik xp på dyres, så bluescreenede den igen og
igen og igen - nogen der har nogen bud ? (andet end at droppe xp og
bootcamp)

vh.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-08-06 19:40

<botterne@image.dk> wrote:

> [...]
> smertefri, men så snart jeg fik xp på dyres, så bluescreenede den igen og
> igen og igen - nogen der har nogen bud ? (andet end at droppe xp og

Kom forbi MacBrugers medlemsmøde i morgen tirsdag aften 19:00 i Valby
Medborgerhus, hvor det vel også skulle være muligt at blive medlem i
landets største macbruger-forening.

<http://www.macbruger.dk/>

citerer jeg:

MacBrugers arrangementer efteråret 2006

Tirsdag den 29. august 2006 kl. 19 lægges der ud med tema-aften og en
spændende introduktion til iChat, skype og windows på mac.

Jan Dalsgaard fra forlaget AktivData i Fredericia kommer forbi Valby
Medborgerhus og øser ud af sin store mac-erfaring. Der er et godt
medlemstilbud til de fremmødte medlemmer denne aften. Det er nemlig
muligt at købe forlagets danske manual til Paralells Desktop med
installationsvejledning til Windows XP til kr. 40,-. Normalprisen for
dette nye hæfte er kr. 98,-. Arrangementet er gratis for MacBruger
medlemmer og gæster kan deltage mod betaling af kr. 50,- for denne
aften.
==

3. sal, står der i min kalender ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bruno

Dato : 28-08-06 20:47

wrote:
> [...]
> smertefri, men så snart jeg fik xp på dyres, så bluescreenede den igen og
> igen og igen - nogen der har nogen bud ? (andet end at droppe xp og

Er der ikke noget med, at det skal være XP med Service Pack 2!

Mvh

Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-06 22:56

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Er der ikke noget med, at det skal være XP med Service Pack 2!

Jo .. det skal det. Jeg kan dog ikke huske om en slipstreamet disk dur
... eller om det skal være en "ægte" SP2 disk ..

Hvad skal spørgeren bruge XP til ? ... til alt andet end spil og 3D så
er Parallels en bedre løsning.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 29-08-06 00:47

<botterne@image.dk> wrote:

> [...]
> smertefri, men så snart jeg fik xp på dyres, så bluescreenede den igen og
> igen og igen - nogen der har nogen bud ? (andet end at droppe xp og

Husk at fjerne CD'en inden du genstarter win efter installationen...

Har prøvet det og ingen problemer her ellers...

--
Mvh Nicolai Brandt