Virker denne skærm til en Mac Pro (OS X)..~
Fra : Brian J. Nielsen [DK~

Dato : 28-08-06 17:38

Heysa,

Virker en PHILIPS Brilliance 200W6CS/00 (20") uden problemer til en Mac Pro?
Den ser lækker ud, og har rosenrøde reviews, og så er den jo noget billigere
end Apples tilsvarende.. Har også samme native opløsning (1680*1050).

Mvh. Brian

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-08-06 18:10

Brian J. Nielsen [DK] skrev:

> Virker en PHILIPS Brilliance 200W6CS/00 (20") uden problemer til
> en Mac Pro?

Det ville undre mig meget, hvis den ikke gjorde. Jeg købte en
forleden til en kollega, som har den koblet på en ældre G4 og
hun er ellevild med den skærm.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Brian J. Nielsen [DK~

Dato : 29-08-06 05:15

> Det ville undre mig meget, hvis den ikke gjorde. Jeg købte en
> forleden til en kollega, som har den koblet på en ældre G4 og
> hun er ellevild med den skærm.

Tak skal du ha'.. Tror jeg nupper sådan en så.. :)

Mvh. Brian