Slutningen på "Olsenbanden"?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-08-06 16:16

Damm - der var ikke bånd nok da jeg optog "Olsenbanden" i weekenden.

Har kun dertil hvor Poul Reichart ser et klaver på slæb efter en kranbil og
kommer ind på kontoret til sin underordnede med armen i bind (kan ikke huske
hans navn) - kan nogen fortælle mig resten, så jeg kan fortælle det til
lillemor når vi en gang får den set?

Pft
Hans

Fra : Anders Hansen

Dato : 29-08-06 07:14

Hej Hans,

Jeg har fundet en lille beskrivelse her:

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/olsen_banden.htm

Det er desværre for lang tid siden jeg selv har set den til at jeg kan
hjælpe med slutningen.

Håber det hjalp lidt.

Mvh.
Anders

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-08-06 09:12

Anders Hansen skrev:

> Håber det hjalp lidt.

Tak for forsøget!
Hans

Fra : Holst

Dato : 29-08-06 09:33

Hans Paulin (6310) wrote:

> [...]
> hans navn) - kan nogen fortælle mig resten, så jeg kan fortælle det til

Min lokale brugs sælger Olsenbanden dvd'er i øjeblikket til 50 kr. Måske
gør din også ...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-08-06 14:35

Holst skrev:

> Min lokale brugs sælger Olsenbanden dvd'er i øjeblikket til 50 kr.
> Måske gør din også ...

Ja, dét var et bud!

Har dog lige bestilt den på biblioteket
Hans