Godt man lige er kommet hjem fra Tyrkiet
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-08-06 07:16

Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
de er fanme gale i hovet.
http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece

Fra : webpoint

Dato : 28-08-06 13:43

Ja, hvor er du heldig !

Jeg står med 9 mennesker og skal til Alanya - Og jeg er den eneste som
tør rejse derned

De andre er parat til at droppe rejsen, her 14 dage før.

Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.

Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er
fra Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !

Det hjælper ikke

ØVV.

Kim

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-08-06 14:05

ja det er sku nået lort.
og bade de også kunne skrive på udrignes www side at man ikke skal tage den
ned, så får man alle penge igen.

thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 28-08-06 15:12

> [...]

> Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er fra
> Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !

Inden for de sidste tre år (det startede langtid før) har de bombet
forskellige turistbyer fra nord til syd, og nu også Marmaris. Jeg ville ikke
være bange for at tage der ned igen.
Den med den statistiske chance/risiko er som du skriver meget lille.
Jeg ville dog udvise større agtpågivenhed end normalt. - Men jeg tror
sansynligheden for at blive kørt over af en ølbil er større end at blive
offer for et bombe attentat.

Per

Fra : Webpoint

Dato : 28-08-06 15:38

Vi er fuldstændige enige, men det hjælper jo desværre ikke, når resten af
gruppen ikke forholder sig til det !

Og det hjælper bestemt heller ikke, at de så ydermere smider en i Antalya.
( 2 dræbte, 6 såret )

Øv

Kim

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-08-06 17:33

"Webpoint" <info@default.com> wrote in

> Vi er fuldstændige enige, men det hjælper jo desværre ikke, når resten
> af gruppen ikke forholder sig til det !

Så kan man jo diskutere hvem der er nogle paphoveder.

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-06 07:13

> Så kan man jo diskutere hvem der er nogle paphoveder.

Det kan man jo gører som man lyster

Per

Fra : michael

Dato : 28-08-06 17:50

> Dvs. at det i værste tilfælde kan koste os 80% af rejsens pris, at
> nogle paphoveder smider nogle bomber i en turistbus i Marmaris.

Ja, I har det hårdt. Især sammenlignet med dem, det er gået ud over...

/michael

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-06 07:14

> Ja, I har det hårdt. Især sammenlignet med dem, det er gået ud over...

Ja, specielt den kæmpe minioritet af kurdere, der bor og arbejder i
turistområderne.

Per

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 28-08-06 17:54

>Og ja, jeg har prøvet at forklare mine med rejsende hvor langt der er
>fra Alanya til Marmaris og hvor lille den statistiske chance er !
>
>Det hjælper ikke

Nej - det kan jeg godt forstå - nu er Alanya vist heller ikke for
sikkert. Da "tegningskrisen" startede var jeg klar over, at alle
muslimske chartermål er lukkede for mit vedkommende - så må vi leve
med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når
vi bestiller - kan ikke se nogen grund til at besøge de steder, hvor
der efterhånden åbentlyst er store problemer. Det er altså synd, det
er nået så vidt
Mogens

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-08-06 19:42

mogens.amd64@gmail.com skrev i
5k76f2l5g411i6lae15jcj1q1qjglm483a@4ax.com dette:

> [...]
> med det. Det er sørgerligt, men Tyrkiet, Tunesien, Marokko og lignende
> må klare sig uden mig. Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når

De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget julemand
og også udstyret dem med en god spand olie!

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 28-08-06 20:42

On Mon, 28 Aug 2006 20:41:52 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>mogens.amd64@gmail.com skrev i
>5k76f2l5g411i6lae15jcj1q1qjglm483a@4ax.com dette:

>De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah har leget julemand
>og også udstyret dem med en god spand olie!

-------

Hæ hæ - nu tænker jeg på de "normale" chartermål med palmer og
paraplydrinks - det er her jeg udelukker de muslimske lande. Norge
gider jeg da på ingen måde besøge - muslimer/olie eller ej -
Mogens

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-06 07:17

Nu er Norge jo ikke et EU-land, men det er England, Frankrig og Spanien.

Nåå, lige som Spanien?

Per

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-06 13:58

Per Thomsen skrev i 1ZQIg.6$GD7.5@news.get2net.dk dette:

> Nu er Norge jo ikke et EU-land, men det er England, Frankrig og
> Spanien.

Øhhh - hvad var det lige du ikke forstod af ovenstående?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-06 14:40

> Øhhh - hvad var det lige du ikke forstod af ovenstående?

Citat: "Fra nu af er det kun EU-lande, der gælder når vi bestiller"

Hvortil du svarede: "De er da ikke særligt muslimske i Norge - selv om Allah
har leget julemand og også udstyret dem med en god spand olie! "

Så nævnte jeg at det ikke var et EU-land. Hvad var det du ikke forstod?

Per

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-06 15:01

Per Thomsen skrev i 7tXIg.58$4z6.7@news.get2net.dk dette:

> [...]
> olie! "
> Så nævnte jeg at det ikke var et EU-land. Hvad var det du ikke

At du ikke havde opdaget at den oprindelige spørger tilsyneladende kun
efterlod EUlande som en mulighed, hvis ikke man ville bestille en rejse til
et muslimsk land. Såmænd!

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-08-06 08:49

> At du ikke havde opdaget at den oprindelige spørger tilsyneladende kun
> efterlod EUlande som en mulighed, hvis ikke man ville bestille en rejse
> til et muslimsk land. Såmænd!

Og så skriver du (med et glimt i øjet), at Norge ikke er muslimsk. Hvortil
jeg nævner at det heller ikke er et EU-land, hvilket jo var den oprindelig
spørgers ønske.

Per

Fra : jesper outzen

Dato : 29-08-06 08:06

mogens.amd64@gmail.com wrote:

> [...]
> vi bestiller - kan ikke se nogen grund til at besøge de steder, hvor
> der efterhånden åbentlyst er store problemer. Det er altså synd, det

Hva med Spanien, England og tyskland terror er vist overalt såhhh.

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 29-08-06 15:15

On Tue, 29 Aug 2006 09:05:31 +0200, jesper outzen
<jesper@spamhulfoto.dk> wrote:

>Hva med Spanien, England og tyskland terror er vist overalt såhhh.

Hmmm..... ved nærmere eftertanke må jeg vist hellere blive hjemme i
haven - verden er gået fra forstanden - eller i hvert fald nogen
derude er gået fra forstanden.
Mogens

Fra : Otto

Dato : 29-08-06 22:36

On 2006-08-28 08:15:40 +0200, "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> said:

> Ja så nu har de sprugnet bomber i marmaris.
> de er fanme gale i hovet.
> http://se.ekstrabladet.dk/ego/T_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article220609.ece

Jeg

er også lige kommet hjem i går fra Alanya - flyet lettede 1 time før
angrebet i Antalya.

Dagen efter angrebet i Mamaris, sad vi alle i bussen på vej til
Antalya, og eftersom ingen af guiderne fra "Tyrkiet Eksperten" havde
sagt et ord om det, spurgte jeg til det. De mente ikke det var
nødvendigt at holde tale om i bussen, og det var da ikke noget
særligt?? Efter at have hævet tonen lidt, fik vi dog lidt afvide om det
- flere i bussen vidste slet ingenting om det. Vi var faktisk bedre
informeret af bekymrede familienmedlemmer.

Mvh
Otto