Falck er nogle tyveknægte !!!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 20-06-01 12:14

Ikke nok med at de har smadret min Mc så det tog tæt på 2 mnd at få den
igen, så har de gudhjælpe mig osse lænset min tank for ca 20 Liter benzin så
de kan r..... mig i r.. kan de hold dig væk fra det firma de har ikke og
vil ikke have forstand på Mc og hvor forsigtigt sådan noget skal
transporteres og BARE fordi det er let at hive slangen af hanen på tanken er
det ikke nødvendigt osse at nakke ens brændsstof..

Så herfra bliver der aldrig mere falck

Ps. jeg overfaldt straks værkstedet omkring min manglende Benzin men han
fortalte at den var tom da de fik den indleveret !!
Så det er ikke ham der er synderen og jeg havde fyldt ca 25 L på 10 Km før
falck kom.

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Mich@el H.

Dato : 20-06-01 12:24

> [...]

er
> det ikke nødvendigt osse at nakke ens brændsstof..

Sur røv :-/

> [...]
> fortalte at den var tom da de fik den indleveret !!
> Så det er ikke ham der er synderen og jeg havde fyldt ca 25 L på 10 Km før

TJahh.... men på den anden side, det kan hn jo sagtens sige... !

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 20-06-01 12:38

, så har de gudhjælpe mig osse lænset min tank for ca 20 Liter benzin

de har lænset min tank 3 gange da' jeg hade bil i 1990 ialt ca 180liter

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 20-06-01 12:39

> , så har de gudhjælpe mig osse lænset min tank for ca 20 Liter benzin
>
> de har lænset min tank 3 gange da' jeg hade bil i 1990 ialt ca 180liter

Kan det være af sikkerhedshensyn??

Anders

Fra : Albert

Dato : 20-06-01 13:01

> Kan det være af sikkerhedshensyn??

Hvorfor så benægte det ?!?!

mvh Albert

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 20-06-01 13:06

> Kan det være af sikkerhedshensyn??

Dansk autohjælp gør det ikke. (Egen erfaring "on two occations")

/A

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-06-01 12:34

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så det er ikke ham der er synderen og jeg havde fyldt ca 25 L på 10 Km før

Orv, det giver 2½ km pr. liter... Det må være ny bundrekord

/Rune

Fra : Claus Bisgaard

Dato : 20-06-01 14:05

Rune Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:W31Y6.217$lf5.9070@news010.worldonline.dk...

> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Orv, det giver 2½ km pr. liter... Det må være ny bundrekord

Øhhh......du mener vel 2½ liter pr. km........DET må være den nye bundrekord

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:46

On Wed, 20 Jun 2001 13:14:03 +0200, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

>Ikke nok med at de har smadret min Mc så det tog tæt på 2 mnd at få den
>igen, så har de gudhjælpe mig osse lænset min tank for ca 20 Liter benzin så

Læg lige mærke til det her....

Folk har gennem årtier betragtet Falck som "frelsende engle" og som en
filantropisk institution....

Men Falck er ikke andet end en vognmandsforretning, og skal blot tjene
penge....

Jeg har kørt scooter fra 1965 og bil og mc fra 67, og har klaret mig
alle årene uden et Falck-abonnement.

De eneste gange jeg evt. har haft brug for dem har været ved manglende
vinter-morgen start, og dér har de alligevel altid haft 4 timers
ventetid.

Bemærk, at ved ulykker, hvor man ryger af vejen, kan man alligevel få
sit køretøj fjernet, også med Falck, nemlig enten ved at det er
Politiet der rekvirerer dem, eller at man bestiller dem via sit
forsikringsselskab. Sidstnævnte har forresten den bivirkning, at de
kommer "ret hurtigt"... )

Har man andre slags driftsstop, så gi'r et sparet abonnement rigeligt
plads til at man selv kan betale sig fra - evt. hos venner - at få en
bugsering....

------

Hvis der sku' være teknisk begrundelse hos Falck for at tømme tanken
inden transport, så ku' de i det mindste - med anstændigheden i behold
- foranledige de dyre dråber leveret med tilbage på en dunk eller
hældt tilbage på tanken....

Men hvad om det slet ikke var Falck som selskab, der "tappede", men de
enkelte reddere (!) der reddede sig lidt til "privaten"....?

Det var måske værd at skabe lidt røre om spørgsmålet i medierne - og
da det jo er agurketid, er en go' historie velkommen flere steder....
))

Venligst
John

Fra : MARTIN MUNKHOLM NIE~

Dato : 06-07-01 15:32

John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b43a5e4.6097544@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> Det var måske værd at skabe lidt røre om spørgsmålet i medierne - og
> da det jo er agurketid, er en go' historie velkommen flere steder....

Hvad med at prøve DANSK AUTOHJÆLP det er bedre , billigere og hurtigere

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-01 23:17

MARTIN MUNKHOLM NIELSEN <varilux@get2net.dk> skrev i en

Psst... Hent en patch til din OE så den ikke skriver Sv: men Re: på
http://the.subnet.dk/oefix.exe
Folk der bruger sunsite.auc.dk (en hel del i denne ng) som newsserver kan
ikke se Svvar :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk