Dragonlance - The Movie
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 28-08-06 00:08

http://www.imdb.com/title/tt0825245/

Det her skal bare blive godt!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-06 10:06

Sren Kjeldsen wrote:
> http://www.imdb.com/title/tt0825245/
> Det her skal bare blive godt!

From the Director of:
Dinosaur Island -> http://www.imdb.com/title/tt0385656/
Stargate Infinity -> http://www.imdb.com/title/tt0320969/
Ultimate Avengers II -> http://www.imdb.com/title/tt0803093/
(ok, den er måske fin:)

Der er nok en 50/50 chance... :) måske lidt mindre.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 28-08-06 17:34

> [...]
> (ok, den er måske fin:)
>
> Der er nok en 50/50 chance... :) måske lidt mindre.

!!!!
Den skal blive god!

Og så er der ikke mere at rafle om :)
Hvis PJ kan lave Bad Taste og derefter LOTR kan ham her sgu også lave noget
lignende.

Fra : Eivind

Dato : 28-08-06 18:06

>http://www.imdb.com/title/tt0825245/
>
>Det her skal bare blive godt!

I det mindste er det ikke Uwe Boll der skal lave den.. så i værste
fald bliver den lige så dårlig som D&D filmene.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 28-08-06 18:44

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> I det mindste er det ikke Uwe Boll der skal lave den.. så i værste
> fald bliver den lige så dårlig som D&D filmene.

Det er sateme også dårligt så det håber jeg ikke.
Jeg synes Hr Sutherland er et godt valg til Raistlin's stemme.

Fra : John Hinge

Dato : 29-08-06 10:37

On 28 aug 2006 Sren Kjeldsen was heard to say:

> Det er sateme også dårligt så det håber jeg ikke.
brrr.. Jeg forstår stadig ikke hvordan Jeremy Irons blev tvunget til
det ... Hans skuespilsindsats (af mangel på bedre ord) bærer dog
også præg af at der må ha været tvang og/eller stoffer involveret..
Hver gang han siger noget så løfter han hænderne mod himlen og ser
ud i ansigftet som om han presser en genstridig gren ud..

> Jeg synes Hr Sutherland er et godt valg til Raistlin's stemme.

Jeg synes det voice cast der er på imdb siden ser ganske fornuftigt
ud.. Man er ikke faldet for fristelsen til at brænde hele budgettet
af på store navne, og tilsyneladende har man fået Kiefer til en
fornuftig pris. Og stemmemæssigt så ja, hvis de kan få ham
til at tale med dæmpet måske let astmatisk stemme (nej ikke som Vader)
De få tegninger der er offentliggjort på filmens hjemmeside er.. tja.
det ser vel ud som den slags skitser skal.. Det ligner ikke en stinker
som den nye Megatron (grrrrr)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..