Hvornår kan man bestille sommerrejser igen
Fra : Heidi

Dato : 27-08-06 19:03

Er der nogen der ved hvornår man kan se priser og afgange osv. for næste
sommersæson, på de forskellige rejseselskabers hjemmesider? (Det må vel
være samtidig som papirkatalogerne kommer ud). Er det først efter nytår
engang? Eller bliver det engang i løbet af efteråret?

--
Heidi

Fra : Webpoint

Dato : 27-08-06 19:49

Allerede nu, kender rejseselskaberne som oftest udvalget til den kommende
sommer og sommeren derefter.

Men som regel, kan man tidligst ( ihverttilfælde hos de store
charterselskaber ) først bestille rejsen efter jul, til den sommer som
følger.

Men meget vil også afhænge af den som skal sælge og selskabets politikker

Kim

Fra : Heidi

Dato : 28-08-06 16:47

Webpoint wrote:
> [...]
> følger.
>
> Men meget vil også afhænge af den som skal sælge og selskabets

Ja det var jo nok det jeg "frygtede". Men vi må jo bare væbne os med
tålmodighed og så tjekke hjemmesiderne jævnligt indtil der kommer noget
op.
Tak for svaret

--
Heidi

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-08-06 17:36

"Webpoint" <info@default.com> wrote in

> Allerede nu, kender rejseselskaberne som oftest udvalget til den
> kommende sommer og sommeren derefter.

Det tror jeg ikke du skal regne med. De flyselskaber rejseselskaberne
benytter kender nemlig endnu ikke 100% vinterens ruteplaner, selvom der kun
er knapt en måned til.

Næste sommer er planlagt i store træk men slet ikke endeligt. Og Sommeren
2008 er der ingen der har så meget som tænkt på endnu.

Fra : F.Larsen

Dato : 28-08-06 20:59

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message
> [...]
> være samtidig som papirkatalogerne kommer ud). Er det først efter nytår
> engang? Eller bliver det engang i løbet af efteråret?

Typisk kommer der nye kataloger i november/december måned ... det er her jeg
plejer at bestille

--
Flemming