Hotline server og tele DK
Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-06-01 12:21

Hej i gruppen,

Er det muligt at køre en hotline server på andre porte end port 5000 eller
port 5500. Jeg har en pro ADSL hos tele DK, men jeg skal betale 1000 kr for
at få åbnet port 5000 eller 5500. Så jeg vil lige høre om der er andre der
har en løsning på dette, kan jeg bruge port 80 (http) eller 24 (ftp)

Venligst Dan

- Nu også boligløs i Kbh.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-06-01 12:44

Det kan du sagtens. Bare gå ind i settings i server programmet. Der kan du så
selv vælge hvilken port du vil bruge. - giv mig ip når du åbner den

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-06-01 13:04

> Det kan du sagtens. Bare gå ind i settings i server programmet. Der kan du så
> selv vælge hvilken port du vil bruge. - giv mig ip når du åbner den
>
> Mvh Mark

Hej,

Det har jeg prøvet, men man kan ikke få acces udefra, det vil sige at man
godt kan gå ind på serveren men ikke downloade noget eller uploade noget ?
Nu bruger jeg serveren privat, men kunne hende at der var en ip....

Dan

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-06-01 13:27

In article <B7565DDC.B19E%dan@adsistance.dk>,
Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Det har jeg prøvet, men man kan ikke få acces udefra, det vil sige at man
> godt kan gå ind på serveren men ikke downloade noget eller uploade noget ?

Du skal bruge mere end en port, dvs hvis du bruger port 5500, så skal du
også bruge 5499, 5498 og 5497.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-06-01 18:56

> Du skal bruge mere end en port, dvs hvis du bruger port 5500, så skal du
> også bruge 5499, 5498 og 5497.

Det forklarer måske hvorfor folk ikke kan hente og bringe fra den HL
server jeg på et tidspunkt havde kørende.... LORT!

Møgtele¤!#%¤#DK...

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal