Skærme
Fijala 3554
Fladskærm til billedbehandling og spil
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 27-08-06 07:15

Jeg skal have en ny 19' fladskærm, som skal kunne anvendes i embeds medfør
til billedbehandling, dtp og andet grafisk arbejde. Samme skærm skal bruges
til krævende spil.Findes der skærme, der både er stærke i farve, lys og
tempo?

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-08-06 09:43

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til billedbehandling, dtp og andet grafisk arbejde. Samme skærm skal
> bruges til krævende spil.Findes der skærme, der både er stærke i farve,

Du er ved at bevæge dig ind på noget som ikke kan lade sig gøre, men læs
selv noget om emnet her http://www.flatpanels.dk/index.php
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 29-08-06 18:47

Paul Østerby Sørensen wrote:

> Du er ved at bevæge dig ind på noget som ikke kan lade sig gøre, men
> læs selv noget om emnet her http://www.flatpanels.dk/index.php

Tjaeh, men sådan er livet . . . er Viewsonic VP2130b helt ude i skoven?

http://www.prc-data.dk/page.asp?screen=1248

--
¸.·´¯)

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 29-08-06 19:52

> Tjaeh, men sådan er livet . . . er Viewsonic VP2130b helt ude i skoven?

> [...]

Det lyder ikke helt ude i skoven er S-PVA 8 bit og burde derfor vise alle
farver
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 29-08-06 20:00

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse

> Det lyder ikke helt ude i skoven er S-PVA 8 bit og burde derfor vise alle
> farver

Den virker da ekstrem god - jeg har faktisk selv ledt efter en skærm med den
nævnte opløsning på 1600x1200.