mail problemer??
Fra : tom

Dato : 26-08-06 20:40

Nu er jeg ved at tjekke, og jeg må altså stadig have nogle problemer..
Mails aktivitets vindue skriver 38 af 181 ( mails hentet)
og så skriver den WJJO submersed..
Nogen der ved hvad det betyder..
står ikke noget på google..
Tom

Fra : Jacob

Dato : 27-08-06 12:21

In article <44f0a39d$0$12657$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
tom <spam@bam.dk> wrote:

> Nu er jeg ved at tjekke, og jeg må altså stadig have nogle problemer..
> Mails aktivitets vindue skriver 38 af 181 ( mails hentet)
> [...]

Er du sikker på at "WJJO submersed" ikke bare er titlen på en spammail?
-Google giver en link til submersed.com (et eller andet band), hvorunder
der er en link til en radiostation i Wisconsin ved navn WJJO;
http://www.submersed.com/radio/index.html
Submersed opfordrer deres fans til at ringe til lokalradioer i USA for
at få spillet mere Submersed i radioen. Med sådan en taktik, er det vel
ikke svært at få sig selv til også at sende spammail til folk i både
buttsville -New Jersey, Sairusu -Mongoliet og Bredballe -Danmark.

Mvh
Jacob