Hvor køber man Soundblaster Live til Mac ?
Fra : SK

Dato : 20-06-01 11:43

Når man ringer til Creative Labs i Danmark påstår de hårdnakket at man kan
bestille den på den amerikanske hjemmeside, men det kan man altså kun hvis
man bor i USA eller Canada...

Hvor kan man købe den og hvad koster den ?

Søren K

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 20-06-01 23:16

SK <sk@frekvensmedia.dk> wrote:

> [...]
> man bor i USA eller Canada...
>
> Hvor kan man købe den og hvad koster den ?

Prøv Indigo2 De sælger både til mac og pc, og ved hvilke lydkort der er
gode.

Jeg fandt denne pris, men ikke om den virker både til mac og pc... Men
send en mail til Indigo2.

"SB Live Digital I/O III 400"

http://www.indigo2.dk

Nu er det anden gang jeg anbefaler Indigo2, jeg må hellere lige sige at
jeg absolut ikke kender hverken firmaet eller Heine. Faktisk har jeg
heller ikke købt noget hos dem. Blot bemærket at de tilbyder ok priser
og løsninger jeg kan bruge på min mac.

--
MVH Nicolai Brandt