Et par Classic II spørgsmål
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-06-01 10:52

Hvor meget fysisk plads er der til HD'en i en Classic II?

Jeg har fået fingrene i en fejlfri 2GB Micro Storage SCSI disk fra en
ældre server - Den er dog ikke mindre end 4.2cm høj.

Er der nogen Linux'er eller BSD'er eller andre UNIX'er, der kan køre på
en Classic II (68030 uden FPU & 10MB).

NB. Hvis der skulle være en der ligger inde med en SCSI->Ethernet
adapter de vil af med: Tænk på mig Jeg vil gerne have Classic'en på
Ethernet - livet er for kort til localtalk.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Niels Larsen

Dato : 20-06-01 15:08

Hej Morten
ang. scsi- netkort tjek lige denne side
http://www.gylling.net/netsalg/mac.html

MVH Niels Larsen.

Fra : Mikael Kern

Dato : 21-06-01 00:39

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Hvor meget fysisk plads er der til HD'en i en Classic II?
>
> Jeg har fået fingrene i en fejlfri 2GB Micro Storage SCSI disk fra en
> ældre server - Den er dog ikke mindre end 4.2cm høj.

Det ser ud som om der kun er ca 6 mm ekstra plads i min Classic. Så
det kniber lidt. Men måske behøver man ikke skrue den fast lige der
hvor Apple syns?
mvh Mikael Kern

--
Mikael Kern - Lighting Cameraman - Steadicam Owner/Operator