En mystisk mappe....hmmmm??
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 20-06-01 10:20

Jeg kan se at der i min billed-mappe er en mappe der
hedder "_vti_cnf", som indeholder alle de billeder jeg har
liggende i roden af min billed-mappe.
Det betyder jo at jeg har en mappe der indeholder en
nøjagtig kopi af alle mine billeder.
Den fylder godt nok lidt mindre (ca. 5% mindre), men alligevel....

Hvorfor er den mappe der og kan man slette den?

Hilsen Kasper K

Fra : Brian Nilsson

Dato : 20-06-01 21:42

Hej Kasper og NG.

Den samme mappe findes også hos min. Jeg mener at den brugs når FP oploader
til nettet, hvor den undersøger om det er det samme der findes i _vti_cnf,
selve hjemmeside filerne og på serven, hvis den kan finde en eller flere
filer på serven og i _vti_cnf, antager FP, at brugen har slettet filen
lokal, og vil derefter spørg hvad skal der ske med filerne på serven, og
opdater mappen _vti_cnf med de samme oplysninger. Filerne i mappen _vti_cnf
ligger kun lokalt og tager ikke plads på selve serven.

Skulle du komme til at slette mappen, eller mapperne, for de ligger i alle
undermappe i din lokal udgave af din hjemmeside, bliver mappen oprettet igen
af FP. Med andre ord, du kan rolig lad den ligge, det er kun FP der bruger
den

--
Clear Sky
Brian Nilsson - astrobn@yahoo.dk - Denmark