Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoapparat og regnvejr
Fra : Morten Snedker

Dato : 01-08-06 23:06

Hejsa folkens,

Jeg er den glade ejer af et Panasonic CMD-FZ5. Findes der noget
standard-tam-tam jeg kan pakke sådan en sjover ind i, så jeg kan tage
det med i regnvejret?

Morten Snedker
www.planprojekt.dk | www.dbconsult.dk
Privat: www.vinthervej2.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-08-06 06:04

In article <moivc2942p5oj6jbinfcefneoqcce3sjsf@4ax.com>, Morten Snedker wrote:
> Hejsa folkens,
>
> Jeg er den glade ejer af et Panasonic CMD-FZ5. Findes der noget
> standard-tam-tam jeg kan pakke sådan en sjover ind i, så jeg kan tage
> det med i regnvejret?

Du kan køber undervandshuse/poser til stort set alt udstyr. Men
det er dyrt.

--
Povl H. Pedersen - nospam @ my.terminal.dk (Ja - adressen virker)

Fra : waal

Dato : 02-08-06 08:33

> Du kan køber undervandshuse/poser til stort set alt udstyr. Men
> det er dyrt.

En plastikpose, en modlysblænde og en elastik (eller tape) kan klare det
værste i en snæver vending

mvh
Michael

Fra : Asle Bjerva

Dato : 02-08-06 14:12

waal wrote:
> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
> meddelelse news:slrned0chq.340.povlhp@macmini.local...

> En plastikpose, en modlysblænde og en elastik (eller tape) kan klare
> det værste i en snæver vending
>
> mvh
> Michael

Det finnes "all weather covers" til kameraer, som er betydelig rimeligere
enn undervannshus.
De er riktignok ikke helt tette, men fungerer bra i regn.
EWA_Marine (som også lager undervannshus/poser) har noen til ca kr. 150.
http://www.keepitdrycase.com/ewc35ecphotc.html

AsleB; Oslo

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-08-06 15:08

Asle Bjerva wrote:

> [...]
> De er riktignok ikke helt tette, men fungerer bra i regn.
> EWA_Marine (som også lager undervannshus/poser) har noen til ca kr. 150.

Nu er denne tråd blevet off-topic, fut venligst til

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen