Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash til eos 20d
Fra : rt

Dato : 19-07-06 19:53

Hej gruppe.

Jeg har et Canon EOS 20D.

Jeg skal til Thailand og Malaysia om 14 dage, men desværre
når vi ikke Singapore, hvor elektronik eftersigende skulle være
billigt.

Mit ene spørgsmål er om elektronik (nærmere bestemt en
flash til mit kamera) vil være billig i enten Bangkok eller
Kuala Lumpur?

Mit andet spørgsmål går på hvilken flash I vil anbefale til
mit kamera, når jeg blot er på amatør/hobby-plan?

/rt

Fra : rt

Dato : 19-07-06 19:56

Glemte lige en ting:

Udover flash'en er jeg måske også intereseret i et
batterigreb. Hvad findes til eos 20d og hvil der være
nævneværdig besparelser i Bangkok eller Kuala Lumpur?

Hvordan er det nu med garantien?

/rt

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-07-06 20:03

rt wrote:
> [...]
> Kuala Lumpur?
>
> Mit andet spørgsmål går på hvilken flash I vil anbefale til
> mit kamera, når jeg blot er på amatør/hobby-plan?

Canon 430 EX flash
Batteri greb BG-E2

Garantien dækker sikkert - hvis du tager til Thailand eller Malaysia igen.
Herhjemme skal du nok ikke regne med det helt store.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-06 20:22

"Anders Houmark"

> [...]
>
> Garantien dækker sikkert - hvis du tager til Thailand eller Malaysia igen.
> Herhjemme skal du nok ikke regne med det helt store.

Og besparelsen på måske 15% i forhold til Tyskland, er vel ikke
ricikoen værd Men anden sjov elektronik finder du i Phantip plaza,
det er for vildt i Bkk centrum.. -max-

Fra : rt

Dato : 19-07-06 21:48

> Og besparelsen på måske 15% i forhold til Tyskland, er vel ikke
> ricikoen værd Men anden sjov elektronik finder du i Phantip plaza,
> det er for vildt i Bkk centrum.. -max-

Hvilken "anden sjov elektronik" ?
og hvad er Phantip Plaza?

/rt

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 20:43

"rt" <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kuala Lumpur?
>
> Mit andet spørgsmål går på hvilken flash I vil anbefale til
> mit kamera, når jeg blot er på amatør/hobby-plan?

spørg i news:dk.fritid.foto.indkoeb

Fra : rt

Dato : 19-07-06 21:47

> spørg i news:dk.fritid.foto.indkoeb

Mit spørgsmål gik jo også på hvilken flash der
passer til mit kamera, og ikke hvor jeg finder den
billigst. Derfor regnede jeg med at denne gruppe
var passende.

/rt

Fra : KsK

Dato : 19-07-06 23:28

:
[...]

ja men kajo rodt lidt rundt i dette der med OT ramt ramt af den samme virus
som NRE og Jan Vest......

Glem alt om KAJO

KsK

Fra : Brian Lund

Dato : 21-07-06 02:29

> Mit spørgsmål gik jo også på hvilken flash der
> passer til mit kamera, og ikke hvor jeg finder den
> billigst. Derfor regnede jeg med at denne gruppe
> var passende.

Ja det éne spørgsmål!
Desuden er dit spørgsmål af typen: "hvilken X skal jeg købe" - Derfor
indkøbsgruppen! ;)

Brian

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-07-06 08:15

> Mit ene spørgsmål er om elektronik (nærmere bestemt en
> flash til mit kamera) vil være billig i enten Bangkok eller
> Kuala Lumpur?

Tag til MBK på Siam Square i Bangkoks centrum. Imponerende (konevenligt)
shoppingcenter med nogle ganske fine kamerabutikker. Mht. garanti ville jeg
være ligeglad når det var så billige ting som batterigreb og 430 EX. Spørg
evt. om de har en billig/brugt 550'er.

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : rt

Dato : 20-07-06 11:39

> [...]
> jeg være ligeglad når det var så billige ting som batterigreb og 430 EX.
> Spørg evt. om de har en billig/brugt 550'er.

Tak for tippet!

En rigtig god ting, at det er konevenligt

/rt

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-07-06 08:15

rt wrote:
> Tak for tippet!
> En rigtig god ting, at det er konevenligt

Ja, det siger du nok nu - men tag dig i agt; det er KÆMPEstort. Og en
ting er næsten sikkert; du bliver rigtig, rigtig træt af at se på
mobiltelefoner (der er en hel etage KUN med mobiler og MP3-afspiller
e - sigh ....)

De foto-forretninger jeg stødte på ved mit besøg i MBK var en smule
billigere end Tyskland, men slet ikke nok til at jeg ville lægge pengene
dér. Men det koster jo ikke noget at kigge ...

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk