Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OTD: Nedlæggelse af news:dk.fritid.fo
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-06-06 18:38

Formålet med news:dk.fritid.foto.indkoeb var at fjerne en masse triviel
indkøbssnak fra news:dk.fritid.foto - det er kun lykkedes delvist, der
postes daglig indkøbsspørgsmål i fotogruppen, og det sker ofte, at
vejledningerne bliver ignoreret, og de medfører hyppigt lange off-topic
diskutioner.

Grænsen mellem tekniksnak og indkøbssnak er også difus, derfor er
news:dk.fritid.foto.indkoeb et misfoster, og mange vælger derfor at poste
deres indkøbsspørgsmål i news:dk.fritid.foto

Det er også ved adskillige lejlighedder set, at fotogruppernes faste
brugere, som udmærket er bekendt med fundatserne, at de har deltaget i
off-topic indkøbssnak i news:dk.fritid.foto

Derfor foreslår dette OTD, at news:dk.fritid.foto.indkoeb nedlægges,
indkøbssnak kan herefter føres i news:dk.fritid.foto

Diskussionsperiode:
28. juni - 5. august 2006 (bemærk, at AL debat forgår i dk.admin og kun
der. Debat udenfor denne gruppe er uden betydning for udfaldet)

Forslagsstiller:
Niels Riis Ebbesen info@niels-ebbensen.net

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 28-06-06 22:27

:
[...]
: --
: Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
: http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
: http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
: http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner

jeg løft lige Niels ud at folk kill filter ... altså lige undtag dem jeg
selv ligge i for det er jo Niels venner så hop over i admin og være med
i afstemning om niels forslag gerne imod

KsK

Fra : Kim

Dato : 28-06-06 22:55

"KsK" <ksk@a11l.dk> skrev i en meddelelse

> jeg løft lige Niels ud at folk kill filter ... altså lige undtag dem jeg
> selv ligge i for det er jo Niels venner så hop over i admin og være
> med
> i afstemning om niels forslag gerne imod

Selv efter flere forsøg, fatter jeg ikke hvad der står.
Er der en venlig sjæl der vil oversætte for mig ?

Mvh, Kim

Fra : KsK

Dato : 28-06-06 22:58

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse
: "KsK" <ksk@a11l.dk> skrev i en meddelelse
: news:44a2f415$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
: >
[...]

så er det jo godt det ikke er skrevet til dig ¨

KsK

Fra : Kim

Dato : 29-06-06 00:11

> så er det jo godt det ikke er skrevet til dig ¨

Det var sådan set ikke skrevet for at fornærme nogen.
Jeg ville blot gerne kunne forstå hvad der bliver skrevet,
da jeg forsøger at følge lidt med.

Mvh, Kim

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 29-06-06 00:31

Kim wrote:
> [...]
>>
> Det var sådan set ikke skrevet for at fornærme nogen.
> Jeg ville blot gerne kunne forstå hvad der bliver skrevet,

Niels har stillet forslag om at dk.fritid.foto.indkoeb bliver nedlagt som
nyhedsgruppe og at dk.fritid.foto.fotografering oprettes.

Han mener det er en bedre strukturering og det er så det man kan diskutere for
eller imod i dk.admin .

Hvis forslaget går igennem vil de grupper du kan abonnere på ændre navne.

Hop over i dk.admin og læs mere.

Fra : KsK

Dato : 29-06-06 14:13

jeg undskylde overfor Kim og takke Chistian for forklaringen

KsK

Fra : KsK

Dato : 29-06-06 00:47

[...]

Ok er bare ikke vant til andet fra denne gruppe!!

men følg med her i dk.admin under sammen subj.

KsK

Fra : Lars Månsson

Dato : 29-06-06 05:18

> [...]
> :
> : Mvh, Kim
>
> så er det jo godt det ikke er skrevet til dig ¨

Hvis du skriver til nogle bestemt så brug e-mail

Hilsen
-Lars-

Fra : Ole Christiansen

Dato : 30-06-06 09:23

> [...]
>
> så er det jo godt det ikke er skrevet til dig ¨
>
> KsK
>
>Jeg kan da godt sende dig en blyant og en blok.
Så kan du jo skrive til dig selv. !!!!

/Ole